۵/۲۲/۱۳۸۸

عکس و بیوگرافی بازیگران هالیوود امی اسمارت amy smart

عکس و بیوگرافی بازیگران هالیوود امی اسمارت amy smart

Amy Smart بازیگر فیلم اثر شاپرکي و دوستان تنها - بیوگرافی بازیگران هالیوود

هوشمند امی در "لا هفته مد" در سال 2008

متولد امی Lysle هوشمند

26 مارس ، 1976 (1976-03-26) (سن 33)

Topanga ، کالیفرنیا ، آمریکا

شغل بازیگر نقش مکمل زن

سال 1996 - حال حاضر فعال

امی Lysle هوشمند (زاده 26 مارس ، 1976) یک بازیگر آمریکایی و مد مدل سابق.

محتویات

* 1 زندگی

* 2 حرفه

* 3 زندگی شخصی

* 4 فیلمشناسی

* 5 پیوند به بیرون

* 6 پیوند به بیرون

زندگی

هوشمند در Topanga ، کالیفرنیا ، دختر جودی ، یک کارگر در موزه ، و جان هوشمند ، یک فروشنده متولد شد. [1] با الهام از او را دوست Vinessa شاو ، باله هوشمند برای ده سال مطالعه و ثبت نام در کلاس های بازیگری که او شانزده ، اما حرفه ای خود را به عنوان یک مدل مد آغاز شد ، مشغول به کار در ایتالیا ، فرانسه ، مکزیک ، و تاهیتی (برنده جایزه نقاط برای باشگاه علوم پزشکی به کارگردانی برونو Aveillan). او چپ دست است.

 امی اسمارت - بازيگران امي اسمارت Amy Smart - Amy Smart. عکس هاي زیبا از امی اسمارت

حرفه

هوشمند نقش اول فیلم در کارگردان مارتین Kunert 'sحکایتهای آتش اردو فیلم ، به دنبال آن ، نقش های کوچک به عنوان Queenie در تحویل سال 1996 از داستان های کوتاه Updike جان است ،" یک & P ". او بود ، نقش فرعی را در سال 1997 Troopers Starship فیلم را به عنوان خلبان را برای (و دوست) کامرون Ibanez (Denise ریچاردز). او بود ، نقش بازیگران در مینی مجموعه با عنوان این 70s ، بازی کردن یک زن جوان از اوهایو. در سال 1999 ، هوشمند بازی که دوست دخترش از یک بازیکن فوتبال محبوب (توسط جیمز ون Der Beek) با بازی در فیلم Varsity بلوز. همچنین ، ظاهر هوشمند در مجموعه ای از برکت ، دوست دخترم به عنوان یک شخصیت اسکات فولی است. متعاقبا او در تعدادی از فیلم ها catering به مخاطب نوجوان ، ظاهر شد که بسیاری از آن موفق شدند ، از جمله راه سفر (2000) و اثر پروانه ای (2004). در سال 2002 ، او در رتبه # 27 در مجله Stuff 's" 100 زنان Sexiest در جهان "و در سال 2004 ، او برای نامزد دریافت جایزه شده بود" بهترین بوسه "در جوایز فیلم ام تی وی را برای نقش خود در Starsky & قفس. او را دو برابر شده است به عنوان یک زن و شوهر را با Breckin مایر در فیلمهای جاده سفر و نژاد موش جفت.

عکس و بیوگرافی بازیگران هالیوود و دختران زیبا مایکن و خواننده خارجی amy smart

در سال 2005 ، به شرکت هوشمند بخت با رایان رینولدز در فیلم کمدی رمانتیک فقط دوستان ، که بود که در کل دفتر جعبه ناخالص داخلی از $ 32.619.761 [2] ، و در مجموع دفتر در سراسر جهان از جعبه $ 50.817.598. هوشمند نیز بود که نقش کوچک در Scrubs sitcom آمریکا ، بازی جیمی Moyer ، (aka خوشمزه کما زن) یکی از شخصیت اصلی JD 'sمنافع عشق است. در تاریخ 1 سپتامبر ، 2006 ، خم ، منتشر شد که در آن او با بازی که دوست دخترم از شخصیت سرب ، Chev (با بازی جیسون Statham). و عاقبت ، خم : ولتاژ بالا ، در سال 2009 از زندان آزاد شد ، و هوشمند reprised نقش ، با شخصیت هم اکنون یک قطب رقصنده.

Amy Smart ( امی اسمارت ) - بازیگران زن خارجی. بیوگرافی و عکس Amy Smart ( امی اسمارت

هوشمند یک عضو بازیگر منظم در کوتاه مدت 2006 CBS تلویزیونی اسمیت بود. او همچنین برخی از شخصیتهای این سری انیمیشن کدوم مرغ ، ایجاد شد توسط Seth سبز ابراز. هوشمند و شادی را در سال 2006 فیلم صلح جنگجو ظاهر شده ، بازیگری Mechlowicz اسکات و نیک Nolte. او در حال حاضر فیلمبرداری یک خلبان برای نشان دادن تلویزیون tentatively عنوان مشاهده کیت اجرای است که در آن او نقش یک دادستان جوان را به مقصد تبدیل به ملت اول رئيس جمهور زن.

زندگی شخصی

گالری عکس بازیگران و هنرمندان هاليوودي و غربي ... عکسهای Amy Smart ( امی اسمارت

هوشمند یک بلندگوی برای التیام سازمان خلیج بود ؛ او همچنین با جامعه انسانی و "محیط زیست رسانه ها انجمن صنفی" ، و یکی از استراتژی 'sآلی مجله" زنان را با استراتژی آلی "از سال 2004 به نام شده بود کار کرده است.

خواننده خارجی amy smart - دختران زیبا مایکن و خواننده خارجی - عکس Amy Smart

هوشمند است dating بازیگر Branden ویلیامز ، که با آنها او را برای بیش از 13 سال درگیر شده است. [ویرایش] هم اتا قی سابق او و از بهترین دوستان [ویرایش] علی Larter در کنار هوشمند در فیلم Varsity بلوز ظاهر شد و با او در میلان modeled. هوشمند نیز با دوستان نویسنده و حیوانی شخص آملیا Kinkade ، و در کتاب دوم Kinkade است ، این زبان از معجزات تصدیق کرد. او یک گیاه خوار سابق شده است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر