۳/۲۹/۱۳۸۸

آموزش تصویری افزودن محلی بر روی شبكه

آموزش تصویری افزودن محلی بر روی شبكه

اگر چه با استفاده از Network Places می توانید شبكه را برای پیدا كردن یك فولدر زیر و رو كنید، اما شاید مایل باشید فولدرهای اشتراكی روی شبكه خود، سایتهای وب یا حتی سایتهای FTP كه مرتباً از آنها استفاده می كنید را مستقیماً به پنجره MY Network Places اضافه كنید. به این طریق می توانید به سرعت به فایلهایی كه اغلب بكار می برید دست پیدا كنید.

محلی را روی شبكه اضافه كنید

 افزودن محلی بر روی شبكه

در پنجره MY Network Places، بر روی لینك Add a Network Places كلیك كنید تا ویزارد Add Network Placeاجرا شود. درصفحه خوش آمد گویی ویزارد، بر روی Next كلیك كنید.

Other Network Location را انتخاب كنید

 افزودن محلی بر روی شبكه

شما می توانید یك محل ذخیره سازی راه دور بر روی Microsoft Network تعیین كنید، البته به شرط آن كه در آنها حساب داشته باشید. همچنین می توانید یك میانبر به محلی بر روی شبكه محلی خود ایجاد كنید: Other Network Location را انتخاب كنید و روی Next كلیك كنید.

دنبال یك كامپیوتر بگردید

 افزودن محلی بر روی شبكه

اگر مسیر دقیق منبع مورد نظرتان را بر روی شبكه می دانید، آن را درون كادر متن وارد كنید. نگران جمله ای كه نام سرویس دهنده را می پرسد نباشید. مسیر منبعی كه برای آن یك محل شبكه ایجاد می كنید ر تایپ كنید. اگر مسیر دقیق آن را نمی دانید، بر روی دكمه Browse كلیك كنید.

منبع شبكه مورد نظرتان را انتخاب كنید

 افزودن محلی بر روی شبكه

پنجره Browse تمام كامپیوترهای حوزه یا گروه كاری شما را نشان می دهد. كامپیوتری كه حاوی منبع اشتراكی مورد نظر شما است را انتخاب كنید، فولدر درون آن كامپیوتر را انتخاب كنید و روی Ok كلیك كنید. توجه كنید كه اگر بخواهید یك میانبر به شبكه ایجاد كنید می توانید كل یك كامپیوتر را انتخاب كنید.

بر روی Next كلیك كنید

 افزودن محلی بر روی شبكه

مسیر منبعی كه انتخاب كردید در كادر متن Type the location روی صفحه ویزارد ظاهر می شود. برای ادامه كار، روی Next كلیك كنید.

یك نام برای محل شبكه وارد كنید

 افزودن محلی بر روی شبكه

نامی برای این میانبر جدید به شما پیشنهاد می شود. اگر می خواهید نام آن را چیز دیگری بگذارید، نام دیگری را در كادر Place Enter a name for this network وارد كنید و روی Next كلیك كنید.

به كار ویزارد پایان دهید

 افزودن محلی بر روی شبكه

بر روی Finish كلیك كنید. وقتی كارتان تمام شود، میانبر جدید را در پنجره My Network Places می بینید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر